top of page

Zlepšení komunikace a spolupráce 

Tření mezi týmy či odděleními nevzniká z neochoty lidí, ale ze systémového nastavení různých priorit a slepých míst ve fungování. Pomáháme je najít a překonávat. Neladíme teoretické procesy, ale reálnou komunikaci, spolupráci a práci s odpovědností. Výsledkem je chytřejší spolupráce, která firmu zrychlí. 

zmizí protichůdné cíle, které lidi staví proti sobě

začne být jasné, kdo co nese – a proč 

meetingy neztrácí čas tím, kdo co měl, ale hledají jak dál

operativní rozhodování se přesune ze schůzek managementu tam, kam patří - do týmů ke zdroji informací

176 (1)_edited_edited_edited_edited.jpg

komunikace není o obraně, ale o řešení 

Když se zvýší kvalita spolupráce:
Doporučujeme
Konstruktivní workshop  
Cross-team alignment 

Pracovní workshop pro zástupce klíčových oddělení a vedení zaměřený na odstranění systémových bariér, sladění odpovědností a restart spolupráce. 

Pomůžeme vám zjistit, jestli je teď ten správný moment 
bottom of page