KOMUNIKACE &  SPOLUPRÁCE 

Schopnost efektivní komunikace a spolupráce patří mezi největší přínosy člověka pro skupinu. Největší vliv na úspěšný rozvoj komunikačních dovedností a spolupráce má postoj člověka.

  • Kompetence pro synergickou spolupráci
  • Umění zdravé diskuze
  • Komunikační dovednosti
  • Asertivita a sebeprosazení
  • Síla otázky a koučovací přístup v komunikaci
  • Efektivní rozhovory, manipulace a obrana

ROZVOJ VÁM PŘIZPŮSOBUJEME NA MÍRU.

VYBERTE SI TÉMA A NAPIŠTE NÁM, RÁDI VÁM VYJDEME VSTŘÍC.

Během 4 hodin se praktickou a zábavnou formou naučíte 5 základních a velmi efektivních prvků úspěšného zlepšování kultury ve firmě a týmu. Tak, aby spokojenost zaměstnanců nebyla primárním cílem, ale přirozeným důsledkem toho, že se lidem společně daří dosahovat skvělých výkonů.

NAŠE  REFERENCE 

V zaměstnání jsem se dřív bál mluvit a řešit ožehavé problémy jako například konflikty na pracovišti. Bylo dost věcí, které jsem radši přehlédl. Po školení jsem začal být otevřený. Vyslechl si každý názor. Když nastal konflikt, a to i sebemenší, tak jsem si zainteresované vzal stranou a společně problém řešil. V případě, že se problém týkal všech, svolal jsem poradu a tam se to rozebralo. Kolegové dost brzo pochopili, že můj otevřený a nestranný přístup myslím pro dobro jejich i firmy. Teď už jsem ve fázi, kdy za mnou sami chodí, když si potřebují promluvit, anebo vyslechnout názor. A to byl cíl. Hrubou silou se nic nezmůže. Lidé nechtějí pracovat pod člověkem co po nich hází jen rozkazy. A ve finále je dobré, aby si lidi na věci a řešení přišli sami. Vy to jen z pohledu vedoucího řídíte.
Milan JarošTiskař a předák, TG Tisk s.r.o.
Největší přínos workshopu vidím ve velmi přehledném a jasném podání správně fungující firmy s dlouhodobou perspektivou a udržitelností. Dává návod k využití potenciálu ostatních členů týmu a souběžně i budování správě fungujícího týmu, který pomáhá v seberealizaci a tím ke spokojenosti ve firmě. Workshop mi pomohl v ujasnění si hranic mezi jednotlivými typy chování a tím vyvarování se zbytečným chybám. Začal jsem dávat více prostoru pro návrhy řešení ostatním a pokouším se potlačit osobní snahy o prosazení svého návrhu řešení (snad se mi to vede a bude se vést . Snažím se více prosazovat spolupráci mezi jednotlivými odděleními. Workshop bych určitě doporučil managementu i THP. V první řadě by se mělo jednat o management, aby nedocházelo k zbytečné bagatelizaci a kritice, pokud by THP s tímto přístupem přišli dříve než jejich nadřízení. Pochopení a prosazování tohoto přístupu je klíčové pro udržení ve firmě.
Bronislav HousaManažer kvality, Povrly Cooper Industries a.s.
Přínos workshopu Rozvoj týmu vidím jednoznačně v uvědomění si, jak některé věci vnímat, jak naslouchat ostatním a dát šanci prosadit myšlenku. Od workshopu se snažím na věci nahlížet jinak, a to hledat příležitost v diskusi, kterou vedeme. Snažím se sám pro sebe si zjistit, čeho chce ten druhý dosáhnout a proč. Workshop bych doporučil klidně i kolegům z dalších oddělení i ostatním kolegům z administrativy, aby pochopili, že interakce je normální a žádoucí. Dále, že mnohdy manažerské rozhodnutí není jednoduché a mají možnost se na rozhodnutí podílet minimálně svým názorem, aby manažer prosazoval zájmy týmu a následně celé firmy.
Radek MusilManažer nákupu a zákaznického centra, Wolf Česká republika s.r.o.
Zastávám teorii, že nejlépe se člověk učí z vlastních chyb - tedy pokud chce. Workshop dává možnost vystoupit ze své komfortní zóny a opravdu reálně vyzkoušet jak může teorie zdravého chování fungovat v praxi. V každodenní pracovní realitě člověk někdy za chyby platí velkou daň ať už v podobně špatných výsledků nebo pošramocených vztahů, kde náprava trvá dlouho. Workshop dává prostor tyto cenné lekce absolvovat “beztrestně“ a hned se poučit.
Andrea KorbelováProcess Engineering Leader, Edwards s.r.o.
Přínos workshopu vidím ve 2 oblastech. Za prvé je to získání zpětné vazby od kolegů, se kterými pracujete na denní bázi a kterých si vážíte. Za druhé je to zjištění, že i když je člověk přesvědčen o své pravdě, může se mýlit, a proto je vždy velmi důležité naslouchat svému týmu a ponechat prostor v rámci týmu podělit se transparentně o své názory na řešenou problematiku. Mnohým tento workshop může otevřít oči, jak důležitá komunikace může být uvnitř společnosti a jak důležitá je kvalita týmu pro dosažení relevantních výsledků. Co se u nás ve firmě po workshopu změnilo? V případě názorových střetů postačí říct, ať se zaměří na modrá řešení. Většinou to zabere 😊. Workshop je vhodný podle mne pro každou skupinu zaměstnanců, která musí spolu komunikovat a spolupracovat. Netýká se jen managementu. Peníze do workshopu byly vhodně investovány zejména z důvodů uvědomění si přínosů viz výše.
Tomáš OpletalGenerální ředitel, ŽPSV s.r.o.
Po absolvování workshopu jsem si více uvědomila svoji pozici v týmu. V rámci spolupráce s ostatními mohu upravit svoje chování tak, aby převažovaly přínosy nad negativy -> tímto jako tým můžeme dříve a lépe dosáhnout kýžené synergie. Workshop bych doporučila jak týmům, kde se kolegové příliš neznají, tak i těm, kteří spolupracují dlouhodobě. Každá zpětná vazba od kolegů (i negativní) je přínosná a téměř vždy donutí k určité sebereflexi.
Široká OlgaProject Controller, SPX Flow Technology s.r.o.