VEKTORING KONFERENCE

FIREMNÍ KULTURA

ÚSPĚCH FIRMY

PŘIPRAVUJEME 2. ROČNÍK 2023

#vektoringkonference

Skutečná změna vyžaduje změnu myšlení.

1. ROČNÍK 2022

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Zvýšení efektivity, úspěšné inovace, rychlejší adaptace na nové podmínky, snížení fluktuace, dosažení úspor. Úspěch má mnoho podob, ale neobejde se bez kreativity, odvahy a společného úsilí vašich lidí.

Zdravá firemní kultura je to, co v lidech probouzí chuť dostat ze sebe to nejlepší. Spoluprací dosáhnout maximum možného. Společně obstát.

Hlavní otázkou prvního ročníku 2022 bylo, jak budovat firemní kulturu, která přináší výsledky, a současně na ni vaši lidé nedají dopustit.

PROČ VEKTORING?

Úsilí každého člověka ve firmě si můžeme představit jako vektor mající určitou velikost a směr. Vektor úsilí vystihuje, jak svým osobitým způsobem přispíváme k plnění firemních cílů. Výsledkem "vektorování" je sladění často protichůdného nasměrování jednotlivých vektorů společným směrem. Díky tomu je dosaženo synergie.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

S čím účastníci nejčastěji přichází?

„Rozpadá se mi tým, lidi jsou najednou víc doma, ztrácí motivaci, vázne komunikace, sounáležitost s firmou se vytrácí...“
„Mění se strašně moc věcí, ale lidi nejsou změny schopní – chtějí si jet pořád to stejné, i když už to moc nefunguje...“
„Víme, co potřebujeme změnit, každý rok si to opakujeme, ale pak se stejně nic nestane a všechno zůstává při starém...“
„Lidi kvůli každé blbosti svolávají meetingy, a schovávají se tak před odpovědností, není pak čas věnovat se podstatným věcem...“
„Všechno je v podstatě v pohodě - lidi si vyhoví, nejsou konflikty, ale něco tomu chybí - ten tým má na víc, ale nedaří se to ukázat...“
„Průzkum spokojenosti zaměstnanců ukazuje nedůvěru v management, rozmáhají se zákulisní hry na úkor otevřenosti..."

KDO SE ÚČASTNIL

Zde uvádíme některé firmy, které se účastnily prvního ročníku konference 2022:

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

JAKÝ JE PROGRAM?

Program proběhlého prvního ročníku 2022 je možné stáhnout zde.

Celodenní program určený pro management společností. Kombinace praxí ověřeného know-how doplněného o vystoupení několika úspěšných vrcholových manažerů.

VEKTORING konference vám umožní poodstoupit a podívat se z nadhledu na vaši firmu. Můžete se inspirovat od zkušených lídrů v oblasti rozvoje firemní kultury a zvyšování efektivity, otevřeně diskutovat o aktuálních tématech a konstruovat vlastní řešení s využitím týmové synergie.

Událost je organizována FasterFish (člen skupiny Vektoring), odborníky na rozvoj organizací, kteří více než 20 let zlepšují kultury firem, aby v nich lidé chtěli aktivně pracovat a přispívat k udržitelnému výkonu.

Unikátní know-how

Inspirujte se přednáškami a ptejte se odborníků s mnohaletými zkušenostmi v oblasti rozvoje firemní kultury a zvyšování efektivity.

Inspirativní osobnosti

Výjimečně otevřené svědectví několika úspěšných vrcholových manažerů, kteří vám odhalí své úspěchy i pády v boji o lepší firmu.

Kreativní workshop

Zprostředkuje sdílení zkušeností s ostatními a společnou tvorbu vlastního řešení pro budování zdravé firemní kultury.

Efektivní networking

Interaktivní program obohacený o předvečírek a kreativní workshop nabízí spoustu možností navázat nové kontakty.

Špičková kuchyně

Bez dobrého jídla a pití nejsou dobré nápady. Hotel Passage vás kromě úchvatné architektury oslní i špičkovou vlastní kuchyní.

PROGRAM

Večer před konferencí

1. 6. 2022 | 19:30 - 22:00

Welcome Party

 Večer před konferencí, 1. 6. 2022, se bude konat neformální Welcome Party v centru Brna v kavárně La Váza. Skvělá příležitost potkat se s ostatními účastníky a prolomit ledy ještě před zahájením samotné akce.


Pro ubytované účastníky je sraz před hotelem Passage v 19:00 a následuje společný přesun na Welcome Party.

Hlavní den konference

2. 6. 2022 | 9:00 - 10:20

Zahájení VEKTORING konference

Registrace od 8:30


Proč úspěšným firmám klesá výkon a proč už nemusí?

Propracovaný způsob fungování by asi téměř každý označil za samozřejmou charakteristiku úspěšné firmy. Bez pevného základu ve zdravé firemní kultuře je ale často jeho efekt postupem času úplně opačný než bychom čekali. Na začátek dne vám Tomáš Kisela ukáže na datech z praxe, jak může snaha o "dokonalou" organizaci proměnit firmu v překážkovou dráhu. Prozkoumáte původ tohoto paradoxu a najdete cesty, jak se z nich vymanit.


Jak se "chová" firemní kultura?

Každá komplexní struktura prochází etapovitým vývojem a existuje pro to dobré vysvětlení. Ilja Prigožin (1917-2003) za ně obdržel Nobelovu cenu za chemii (1977). Vladimír Josef Dvořák vám ukáže, jak Prigožinovo zkoumání komplexity aplikovat na organizaci složenou z živých bytostí. Firma je živý sociální systém a jako takový se samorganizuje podle předem známých pravidel. Dozvíte se, jaké praktické kroky dělat, aby kultura vaší firmy podporovala její efektivitu.

10:20 - 10:40 Coffee Break

10:40 - 12:00

Je cesta za lepší firmou trnitá?

Živé svědectví HR manažerky firmy Hoerbiger Žandov. Firma procházela velkou změnou firemní kultury. Vše začalo nespokojeností zaměstnanců, kteří využívali dotazníky spokojenosti jako prostředek pro nátlak na vedení. Dozvíte se, jak pár jedinců dokázalo ovládat desítky kolegů ve svůj prospěch. Cesta to nebyla jednoduchá, ale na konci česká pobočka poskočila ve spokojenosti zaměstnanců nad průměr celé společnosti Hoerbiger. Management se dočkal uznání, že cesta za to stála. Otázky klade Jan Korbel a paní Michaela Smit vám nasdílí pohled účastníka projektu – úspěchy a neúspěchy, kterými musela firma projít.


Jak myslí ti, kdo aktivně pracují s kulturou firem, které vedou?

Panelová diskuze se čtyřmi exekutivními lídry zajímavých společností o praktickém dopadu nehmotných hodnot a firemní kultury na hmatatelné firemní výsledky.

  • Miroslav Jakubec, předseda představenstva Servis Climax a.s.
  • Kateřina Čapková, místopředsedkyně představenstva a finanční ředitelka společnosti EXCON a.s.
  • Josef Brož, generální ředitel společnosti Daikin CZ.
  • Blanka Říhová, víceprezidentka a Global HR Business Partnerships ve společnosti Iron Mountain.

12:00 - 13:00 Společný oběd

13:00 - 15:25

Zeptejte se hostů a řečníků!

Prostor vyhrazený pro diskuzi s řečníky a hosty konference a kladení vlastních dotazů.


Workshop FIREMNÍ KULTURA ⇄ ÚSPĚCH FIRMY

Rozděleni do menších týmů povedete strukturovanou diskuzi na téma: Jak firemní kultura ovlivňuje úspěch firmy? Zjistíte, jak o tom přemýšlí ostatní a proč to tak vidí. Každý tým zpracuje své závěry písemně. Výstupy pak budeme sdílet na společném setkání.

15:25 - 15:45 Coffee Break

15:45 - 17:00

Kudy vede cesta k úspěchu firmy?

  Nasdílíme si výstupy z každé pracovní skupiny a vytvoříme z nich "cestovní mapu" pro budování zdravé firemní kultury, kterou každý z vás může použít na svém pracovišti.


Finální zakončení dne a rozloučení

HOSTÉ

Miroslav Jakubec

Předseda představenstva Servis Climax a.s.
Po škole založil malou montážní společnost, která prováděla těsnění oken a dveří. Postupně rozšířil činnost o montáž žaluzií, které také začal vyrábět. V průběhu let rozšiřoval portfolio výrobků tak, že dnes akciová společnost Servis Climax dodává kompletní sortiment výrobků stínicí techniky v ročním objemu 1,7 mld. Kč. Společnost zaměstnává 600 pracovníků a své výrobky exportuje do 30 ti zemí z celého světa. Miroslav Jakubec budoval společnost z pozice ředitele po dobu 27 let. Před třemi roky řízení předal svému kolegovi a sám dohlíží na chod z pozice předsedy představenstva.

Michaela Smit

Michaela se celý svůj profesionální život pohybuje v HR. Začínala jako konzultant v personální agentuře, po pár letech ale změnila stranu a pronikla do podnikové personalistiky. Své zkušenosti nasbírala v zahraničních firmách, kde působila v nejvyšších HR manažerských rolích, v rámci kterých řídila a nebo se spolupodílela na projektech jako nastavování mzdové struktury, implementace benefitů, ale také kompletní změna firemní kultury. Stejně tak má zkušenosti s HR projekty "na zelené louce", ale také s hromadným propuštěním a procesy spojené s uzavíráním výrobního závodu. Její poslední pracovní pozicí byla role HR Business Partnera pro globální funkce na centrále společnosti Zentiva Group, a.s. Michaela se v tuto chvíli soustředí na novou výzvu, a to vlastní projekty zaměřené zejména na vzdělávání, rozvoj a mentoring vrcholových manažerů, majitelů a CEO 's.

Josef Brož

Generální ředitel Daikin Airconditioning Central Europe - Czech Republic spol. s r.o
Josef Brož vede devátým rokem společnost Daikin v České republice, která je evropským lídrem v odvětví klimatizací, tepelných čerpadel a chladících zařízení. Společnost Daikin je původně japonskou společností s téměř 100letou tradicí, která je známá svým důrazem na vysokou kvalitu. V České republice má dva výrobní závody a jednu prodejní organizaci, celkově zaměstnává přibližně 3000 lidí.

Kateřina Čapková

Místo předsedkyně představenstva EXCON a.s.
Kateřina Čapková je úspěšnou manažerkou, která zasvětila celou svojí pracovní kariéru práci pro společnost EXCON. Společnost EXCON se pravidelně řadí mezi 100 nejlepších firem v České republice a má za sebou již 30 let úspěšného působení na trhu v oblasti návrhu, výroby a montáže ocelových konstrukcí. Za skvělé manažerské schopnosti získala Kateřina ocenění „Manažer odvětví “ a „umístění v TOP 10“ v nejprestižnější manažerské soutěži „Manažer roku 2007“. V rozhovoru pro časopis Konstrukce uvedla: „Není možné dělat 100% rozhodnutí správně, i zde platí Gaussova křivka. I když to víme, stejně každý neúspěch velmi bolel. Důležité je neopakovat stejné chyby, poučit se a jít dál“.

Blanka Říhová

Víceprezidentka a Global HR Business Partnerships Iron Mountain
Blanka se může pochlubit velmi úspěšnou kariérou v oblasti HR a bohatými více než 20letými zkušenostmi. Svou kariéru zahájila v personálním poradenství PricewaterhouseCoopers, poté pracovala 12 let ve společnosti Honeywell, kde zastávala různé HR role s narůstající odpovědností, jako je HR Country Director a HR Services Leader pro EMEA. Vybudovala a vedla organizaci HR Global Services EMEA v Johnson & Johnson a poslední dva roky pracuje v oblasti HR pro společnost Iron Mountain, která je dnes s více než 140 000 zákazníky ve 39 zemích na pěti kontinentech vedoucí společností v oblasti služeb správy informací. Během své kariéry se naučila dobře kombinovat orientaci na výsledky s empatií k lidem a jejich potřebám.

ŘEČNÍCI A FACILITÁTOŘI

TOMÁŠ KISELA

Tomáš je zakladatelem FasterFish. Má dlouholeté zkušenosti se zvyšováním efektivity a rozvojem společností napříč různými odvětvími. Vyvíjí a realizuje unikátní synergogické workshopy, které umožňují firmám najít synergii mezi jejich strategickými cíli a firemní kulturou. Pracuje nejen s rozvojem dovedností, ale především s postoji lidí, a pomáhá jim tak nacházet smysl v novém způsobu fungování.

VLADIMÍR JOSEF DVOŘÁK

Vladimír je kouč zaměřený na dosahování změn a expert na vedení lidí a rozvoj týmů. V oblasti budování firemní kultury a týmové spolupráce působí již přes dvě dekády. Doprovází mezinárodní korporace stejně jako české rodinné firmy a kombinuje práci s jednotlivci i skupinami podle situace a potřeb klienta. Publikoval několik knih na tato témata a je odborným garantem vývojového centra koncepce Vektoring a jejích aplikačních nástrojů.

JAN KORBEL

Honza má 20 let trenérské a 10 let konzultantské praxe. Absolvoval několik koučovských výcviků. Certifikuje facilitátory synergogických workshopů VEKTORING. Má rád obtížná zadání od vyššího managementu. Působí nejčastěji v oblastech obchodu, IT a služeb. Vyhledává příležitosti zakládat nové nebo vyladit existující firmy.

LÍDA KISELOVÁ

Lída je koučka, facilitátorka a konzultantka, která více než 15 let pomáhá firmám dosáhnout synergie mezi lidmi, procesní excelencí a moderními technologiemi. Využívá synergogiku a koučování k vysoce účinnému dosahování změn, za kterými lidé stojí. Díky tomuto přístupu vzbuzuje v lidech motivaci a chuť rozvíjet se a měnit zaběhnuté neužitečné způsoby fungování.

MARTIN O'MALLEY

Po svém příletu z Irska byl Martin jedním z prvních Lean Six Sigma Master Black Beltů v Česku. Pomáhá společnostem napříč obory formulovat a uvádět v život jejich strategii. Svou vrozenou schopností zpochybňovat status quo dokáže inspirovat k revolučním nápadům. Jako zkušený kouč rád během eventů podporuje jednotlivce a týmy při dosahování co nejlepších výsledků.

PARTNEŘI

MÍSTO KONÁNÍ

HOTEL PASSAGE | BRNO

Konference se bude konat v centru Brna, ve znovuzrozené a zmodernizované brněnské legendě, velkoměstském paláci z roku 1928 - hotelu Passage

#vektoringkonference

WELCOME PARTY

Co takhle se sejít už 1.6. - večer před konferencí? Neformální Welcome Party v centru Brna je skvělou příležitostí se potkat s ostatními účastníky a prolomit ledy ještě před zahájením samotné akce.

VSTUPENKY

Předprodej vstupenek za zvýhodněné ceny platí POUZE do 30. 4. 2022.

1 účastník
7490 Kč
cena bez DPH
CENA ZAHRNUJE:
1 vstupenku na VEKTORING KONFERENCI
Občerstvení během konference
1 vstup na Welcome party večer před konferencí

ORGANIZÁTOR

Pomáháme budovat svět, kde lidé cítí smysluplnost a uznání, těží z týmové práce, mění věci k lepšímu a neplýtvají svým časem.

Člen skupiny Vektoring

Ozvěte se nám


Odeslání dotazu je nezávazné. Odpovídáme do 24 hod.

FasterFish s.r.o.

E-mail

info@fasterfish.cz

IČO:

09021761

DIČ:

CZ09021761

Se sídlem:

Králova 279/9, Žabovřesky, 616 00 Brno

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 116732

Bankovní spojení:

Účet: 2301781444 / 2010

IBAN: CZ3420100000002301781444

SWIFT: FIOBCZPPXXX